Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11013
Назва: Логістична складова ефективності маркетингу в товарній інноваційній політиці
Автори: Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: логістика
маркетинг
транспортні послуги
Дата публікації: 2016
Серія/номер: Науковий вісник Херсонського державного університету;№16 (1)
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні властивості транспортних послуг та визначено, що попит на послуги визначається кон'юнктурою ринку і обумовлює специфічні особливості процесів виробництва та реалізації послуг. Зазначено основні положення, які визначають специфіку виробництва і споживання транспортних послуг. Уточнено характеристику транспортної послуги враховуючи те, що одним з основних у переліку споживчих властивостей даної послуги споживач називає вимогу ціна-якість.
Опис: Бабаченко, Л. В. Логістична складова ефективності маркетингу в товарній інноваційній політиці / Л. В. Бабаченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2016. – №16 (1). – С. 41-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11013
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Логіст.склад.ефект.PDFстаття327,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.