Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11015
Назва: Впровадження концепції маркетингу на транспорті
Автори: Бабаченко, Л. В.
Ключові слова: маркетинг
транспорт
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХНАДУ
Опис: Бабаченко, Л. В. Впровадження концепції маркетингу на транспорті / Л. В. Бабаченко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України : Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, присвяченої 85 річниці заснування ХНАДУ) 05 листопада 2015 року). - Харків : ХНАДУ, 2015. - С. 277-279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11015
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей
2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 Впров. конц. маркет.pdfматеріали конференції135,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.