Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11073
Назва: Ділове спілкування у професійній діяльності управлінця соціальної служби
Автори: Лєскова, Л.Ф.
Ключові слова: спілкування
соціальна взаємодія
соціальний працівник
соціально-психологічний клімат
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати теоретичного вивчення феномена ділового спілкування. Наголошено, що спілкування є специфічною рисою соціальної роботи як професійної діяльності. Спілкування в управлінні – важливий інструмент виконання основних управлінських функцій: організації, мотивації, планування і контролю. Ділове (управлінське) спілкування є відносно самостійним феноменом соціальної дійсності, способом організації будь-якої соціальної діяльності.
Опис: Лєскова, Л.Ф. Ділове спілкування у професійній діяльності управлінця соціальної служби / Л.Ф. Лєскова // Молодий вчений. - 2015. - №5(20). - С. 102-106
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11073
Розташовується у зібраннях:Лєскова Л. Ф.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лєскова. Ділове спілкування у проф. діяльності.pdf471,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.