Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11211
Назва: Організація збуту картоплі в умовах дрібнотоварного виробництва
Автори: Михайлюк, Н. С.
Ключові слова: проблеми збуту овочів
канали збуту
сільськогосподарські збутові кооперативи
реалізація продукції
дрібнотоварне виробництво
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми збуту картоплі та овочів. В сучасних умовах ринку рекомендується організовувати сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи по збуту картоплі та овочів. Сільськогосподарські збутові кооперативи самостійно ведуть пошук каналів збуту та дають можливість ефективно реалізують продукцію.
Опис: Койдан, Н. С. Організація збуту картоплі в умовах дрібнотоварного виробництва / Н. С. Койдан // Стратегія маркетингу. – 2007. - № 1. – С. 43-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11211
Розташовується у зібраннях:Михайлюк (Койдан) Н. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Михайлюк Н.С._Організація збуту картоплі.doc92 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.