Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11531
Назва: | Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы |
Автори: | Харченко, А. А. |
Ключові слова: | структурная модель опережающие обучение инновационные технологии образовательный продукт креативная образовательная среда образование воспитание профессиональная деятельность structural model outstripping training innovative technologies educational product creative educational environment education professional activities структурна модель випереджаюче навчання інноваційні технології освітній продукт творче освітнє середовище освіта виховання професійна діяльність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Чернігів : ЧДТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2) |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматриваются методологические особенности и социальные технологии разработки и реализации модели опережающего профессионального обучения работников социальной сферы. Раскрываются основные структурные составляющие личностно-ориентированного обучения, в том числе цели, задачи, мотивы, технологии, содержание и научные основы образования работников социальной сферы. |
Опис: | Харченко, А. А. Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы / А. А. Харченко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 238-245. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11531 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №1 (2) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE1_2-238-245.pdf | стаття | 196,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.