Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11531
Назва: Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы
Автори: Харченко, А. А.
Ключові слова: структурная модель
опережающие обучение
инновационные технологии
образовательный продукт
креативная образовательная среда
образование
воспитание
профессиональная деятельность
structural model
outstripping training
innovative technologies
educational product
creative educational environment
education
professional activities
структурна модель
випереджаюче навчання
інноваційні технології
освітній продукт
творче освітнє середовище
освіта
виховання
професійна діяльність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2)
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются методологические особенности и социальные технологии разработки и реализации модели опережающего профессионального обучения работников социальной сферы. Раскрываются основные структурные составляющие личностно-ориентированного обучения, в том числе цели, задачи, мотивы, технологии, содержание и научные основы образования работников социальной сферы.
Опис: Харченко, А. А. Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы / А. А. Харченко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 238-245.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11531
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №1 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE1_2-238-245.pdfстаття196,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.