Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій
Автори: Стрілець, С. І.
Ключові слова: підготовка вчителів початкової школи
інновація
інноваційні технології
професіоналізм
компетенції
primary school teacher training
innovation
innovative technology
professionalism
competences
подготовка учителей начальной школы
инновация
инновационные технологии
профессионализм
компетенции
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір.
Опис: Стрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_2_3-125-130.pdfстаття357,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.