Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559
Назва: | Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій |
Автори: | Стрілець, С. І. |
Ключові слова: | підготовка вчителів початкової школи інновація інноваційні технології професіоналізм компетенції primary school teacher training innovation innovative technology professionalism competences подготовка учителей начальной школы инновация инновационные технологии профессионализм компетенции |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Чернігів : ЧДТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3) |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне використання новітніх досягнень у науці та педагогічній практиці. Підкреслено, що розвиток інноваційної культури викладачів і студентів є одним із найважливіших завдань впровадження інновацій в освітній простір. |
Опис: | Стрілець, С. І. Теоретико-методичні засади підготовки вчителів початкової школи засобами інноваційних технологій / С. І. Стрілець // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 125-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11559 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE_2_3-125-130.pdf | стаття | 357,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.