Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМекшун, А. Д.-
dc.date.accessioned2016-10-28T09:42:03Z-
dc.date.available2016-10-28T09:42:03Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11627-
dc.descriptionМекшун, А. Д. Характеристика основних підходів до розуміння сутності поняття «соціальний працівник» у процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери (зарубіжний та вітчизняний досвід) / А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія . - 2014. - № 1 (4). - С. 165-173.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано основні підходи до сутності поняття «соціальний працівник» із врахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду в процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери. Наголошено на необхідності формування обґрунтованих вимог до програм професійної освіти, професійного відбору абітурієнтів, з іншого − вивчення досвіду зарубіжних країн у цій галузі та впровадження передових технологій навчання. Розкрито сутність основних зарубіжних моделей підготовки спеціалістів для соціальної сфери.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (4)-
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка соціальних працівниківen_US
dc.subjectsocial worken_US
dc.subjectsocial workeren_US
dc.subjectprofessional prepation of social workersen_US
dc.subjectсоциальная работаen_US
dc.subjectсоциальный работникen_US
dc.subjectпрофессиональная подготовка социальных работниковen_US
dc.titleХарактеристика основних підходів до розуміння сутності поняття «соціальний працівник» у процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери (зарубіжний та вітчизняний досвід)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1This paper analyzes the main approaches to the nature of the concept of "social worker" with regard to foreign and domestic experience in the process of training specialists in this sphere. The author stresses the need to build and develop reasonable requirements for vocational education, professional selection of applicants, on the other – the study abroad experience in this industry and the introduction of advanced learning technologies. Researcher reveals the essence of the main foreign models of specialist training for social services.en_US
dc.description.abstractalt2Проанализированы основные подходы к сущности понятия «социальный работник» с учетом зарубежного и отечественного опыта в процессе профессиональной подготовки специалистов данной сферы. Акцентировано внимание на необходимости формирования и разработку обоснованных требований к программам профессионального образования, профессиональному отбору абитуриентов, с другой стороны – изучение опыта зарубежных стран в этой отрасли и внедрение передовых технологий обучения. Раскрыто сущность основных зарубежных моделей подготовки специалистов для социальной сферы.en_US
Розташовується у зібраннях:Мекшун А. Д.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2014. — №1 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_1_4-165-173.pdfстаття211,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.