Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11627
Назва: | Характеристика основних підходів до розуміння сутності поняття «соціальний працівник» у процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери (зарубіжний та вітчизняний досвід) |
Автори: | Мекшун, А. Д. |
Ключові слова: | соціальна робота соціальний працівник професійна підготовка соціальних працівників social work social worker professional prepation of social workers социальная работа социальный работник профессиональная подготовка социальных работников |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (4) |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано основні підходи до сутності поняття «соціальний працівник» із врахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду в процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери. Наголошено на необхідності формування обґрунтованих вимог до програм професійної освіти, професійного відбору абітурієнтів, з іншого − вивчення досвіду зарубіжних країн у цій галузі та впровадження передових технологій навчання. Розкрито сутність основних зарубіжних моделей підготовки спеціалістів для соціальної сфери. |
Опис: | Мекшун, А. Д. Характеристика основних підходів до розуміння сутності поняття «соціальний працівник» у процесі професійної підготовки фахівців цієї сфери (зарубіжний та вітчизняний досвід) / А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія . - 2014. - № 1 (4). - С. 165-173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/11627 |
Розташовується у зібраннях: | Мекшун А. Д.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2014. — №1 (4) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
AIE_1_4-165-173.pdf | стаття | 211,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.