Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11749
Назва: Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства
Інші назви: CRM-system use and clustering of marketing activities in the modern enterprise
Использование CRM-системы и кластеризации в маркетинговой деятельности современного предприятия
Автори: Гарафонова, О. І.
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетингові інструменти
інтернет-технології
інтернет-маркетинг
CRM-система на підприємстві
marketing activity
marketing tools
Internet technologies
Internet marketing
CRMsystem in the enterprise
маркетинговая деятельность
маркетинговые инструменты
интернет-технологии
интернет-маркетинг
CRM-система на предприятии
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся; № 3(3)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто використання CRM-системи на підприємстві, як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Опис: Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 85-89
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11749
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
085-089.pdfстаття634,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.