Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11755
Назва: Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага
Інші назви: Social responsibility of enterprise as a competitive advantage
Социальная ответственность предприятия как конкурентное преимущество
Автори: Шегда, М. В.
Ключові слова: cоціальна відповідальність
соціально-відповідальний бізнес
підприємство
конкуренція
маркетинг
social responsible
social-responsible business
enterprise
competition
marketing
cоциальная ответственность
социально-ответственный бизнес
предприятие
конкуренция
маркетинг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся; № 3(3)
Короткий огляд (реферат): Соціальна відповідальність та соціально-відповідальний бізнес є невід’ємною частиною сьогодення. Визначено необхідність дослідження концепції та конкурентних переваг підприємства у сфері соціальної відповідальності. Виявлено основні складові, а також конкурентні переваги соціально-відповідального маркетингу в сучасних умовах. Поширення концепції соціальної відповідальності на підприємствах є однією із найважливіших складових необхідних для покращення економічної системи в цілому. Впровадження соціально-відповідального маркетингу може стати найбільш ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Опис: Шегда М. В. Соціальна відповідальність підприємства як конкурентна перевага / М. В. Шегда // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 122-126
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11755
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-126.pdfстаття206,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.