Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвдоченко, О. О.
dc.contributor.authorЧала, Н. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-11-28T22:56:35Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-11-28T22:56:35Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11760
dc.descriptionЄвдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 159-164en_US
dc.description.abstractУ статті визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій та технології екологічного маркетингу, які застосовуються при розробці товару, його виробництві, пакуванні, процесі постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subjectекологічний маркетинг
dc.subjectекологізація маркетингової діяльності
dc.subjectтранснаціональні корпорації
dc.subjectenvironmental marketing
dc.subjectecologization of marketing activities
dc.subjectmultinational corporations
dc.subjectэкологический маркетинг
dc.subjectэкологизация маркетинговой деятельности
dc.subjectтранснациональные корпорации
dc.titleСучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНКen_US
dc.title.alternativeThe modern trends of the marketing activities ecologization of MNC
dc.title.alternativeСовременные направления экологизации маркетинговой деятельности ТНК
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The basic directions of marketing activities ecologization of transnational corporations are defined, the tools and technologies of environmental marketing which apply from the product development, its production, packaging, delivery chains to the recycling process are generalized, the practical application of ecological principles of transnational corporations are illustrated in the article.
dc.description.abstractalt2В статье определены основные направления экологизации маркетинговой деятельности транснациональных корпораций, обобщены инструменты и технологии экологического маркетинга, которые применяются с момента разработки товара, его производства, упаковки, процесса поставки до утилизации, проиллюстрировано практическое внедрение экологических принципов транснациональными корпорациями.
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
159-164.pdfстаття219,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.