Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11760
Назва: Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК
Інші назви: The modern trends of the marketing activities ecologization of MNC
Современные направления экологизации маркетинговой деятельности ТНК
Автори: Євдоченко, О. О.
Чала, Н. В.
Ключові слова: екологічний маркетинг
екологізація маркетингової діяльності
транснаціональні корпорації
environmental marketing
ecologization of marketing activities
multinational corporations
экологический маркетинг
экологизация маркетинговой деятельности
транснациональные корпорации
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся; № 3(3)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій та технології екологічного маркетингу, які застосовуються при розробці товару, його виробництві, пакуванні, процесі постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.
Опис: Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 159-164
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11760
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2015. — №3 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
159-164.pdfстаття219,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.