Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11797
Назва: Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації
Інші назви: Management of marketing system of interaction with customers in the conditions of globalization
Управление маркетинговыми системами взаимодействия с потребителями в условиях глобализации
Автори: Рябова, Т. А.
Рябов, І. Б.
Ключові слова: система маркетингової взаємодії
споживання
поведінка споживачів
диспозиція
interacting market systems
consumption
consumer behaviour
disposition
система маркетингового взаимодействия
потребление
поведение потребителей
диспозиция
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся; №1 (5)
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.
Опис: Рябова Т. А. Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5). — C. 105-109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11797
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
Рябов І. Б.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-109_1.pdfстаття292,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.