Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11872
Назва: Реклама та стимулювання збуту : методичні вказівки для практичної, індивідуальної та самостійної роботи з дисципліни "Реклама та стимулювання збуту" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ОКР "Магістр"
Автори: Рябов, І. Б.
Ключові слова: мерчандайзинг
реклама
маркетинг
паблік рілейшнз
стимулювання збуту
рекламна стратегія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Опис: Рябов, І. Б. Реклама та стимулювання збуту : метод. вказ. для практ., індивідуальної та самостійної роботи з дисц. "Реклама та стимулювання збуту" для студ. спец. 075 "Маркетинг" ОКР "Магістр" / І. Б. Рябов. - Чернігів : ЧНТУ, 2016. - 32 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11872
Розташовується у зібраннях:Рябов І. Б.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки Реклама та стимулювання збуту 2016 маг.pdfметодичні вказівки765,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.