Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11874
Назва: Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи
Автори: Карпенко Ю. М.
Дата публікації: 8-чер-2016
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Бібліографічний опис: Мета і завдання курсової роботи, етапи курсової роботи, рецензування і захист курсової роботи
Опис: Карпенко, Ю. М. Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи / укл. : Ю. М. Карпенко. - Чернігів : ЧНТУ, 2016. – 24 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11874
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategic_Marketing_Kursova.pdf541,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.