Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.
dc.date.accessioned2017-01-13T10:16:57Z
dc.date.available2017-01-13T10:16:57Z
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/12236
dc.descriptionПшенична, Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств в процесі кластеризації / Т. М. Пшенична // Державне управління і національна безпека: збірник матеріалів І Міжнар. науково-практична конф. (29 вересня 2016 р.). – К., 2016. – С. 90-92.en_US
dc.language.isouken_US
dc.titleМаркетингове забезпечення діяльності підприємств в процесі кластеризаціїen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf294,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.