Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей : [10] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 10 з 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Дедлайн імплементації правових актів європейського союзу відповідно до Угоди про асоціацію України з ЄСКирилюк, Ю. В.; Пшенична, Т. М.
2018Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачівКриса, А. В.; Пшенична, Т. М.
2017Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психологіїПшенична, Т. М.
2017Планування маркетингової діяльності страхової компаніїБуглак, Ю. В.; Пшенична, Т. М.
19-кві-2016Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукціїПшенична, Т. М.
29-вер-2016Маркетингове забезпечення діяльності підприємств в процесі кластеризаціїПшенична, Т. М.
16-тра-2012Кластерний метод як інструмент маркетингового забезпечення молокопереробної галузі при адаптації до вимог СОТПшенична, Т. М.
29-вер-2012Особливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств УкраїниПшенична, Т. М.
вер-2013Маркетиновое управление качеством продукцииПшенична, Т. М.
6-лис-2014Впровадження системи НАССР як необхідний чинник адаптації до вимог ЄСПшенична, Т. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 10 з 10