Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.
dc.date.accessioned2017-01-13T10:21:58Z
dc.date.available2017-01-13T10:21:58Z
dc.date.issued2016-04-19
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/12237
dc.descriptionПшенична, Т. М. Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукції / Т. М. Пшенична // Друга міжнародна науково-практична конференція "Україна-ЄС". Сучасні технології, економіка та право». Частина ІІ. (Словацька республіка – Польща, 19-23 квітня 2016 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 165-167en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleСоціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукціїen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf298,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.