Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12506
Назва: Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища
Автори: Жидок, В. В.
Ключові слова: вищі навчальні заклади (ВНЗ)
конкурентоспроможність
конкурентоспроможний бренд
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київ
Серія/номер: матеріали конференції;
Короткий огляд (реферат): Вищі навчальні заклади (ВНЗ) в сучасних умовах формування ринку послуг вищої освіти все більше набувають рис комерційних структур, особливо в атмосфері конкурентної боротьби за потенційного споживача. Для результативного завоювання ніші на ринку освітніх послуг в регіоні та в країні в цілому заклади вищої освіти змушені вирішувати завдання комплексного підходу до формування конкурентоспроможного бренду.
Опис: Жидок, В. В. Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища / В. В. Жидок // Державне управління і національна безпека : зб. матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (29 вересня 2016 р.). – К., 2016. – С.35-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12506
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.