Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12556
Назва: Системний маркетинг: сучасні аспекти
Автори: Пінчук, А. О
Забаштанська, Т. В.
Бондар, В. В.
Пшенична, Т. М.
Михайлюк, Н. С.
Карпенко, Ю. М.
Рябова, Т. А.
Рябов, І. Б.
Москаленко, В. А.
Бабаченко, Л. В.
Дудко, В. Б.
Жидок, В. В.
Ткач, Ю. М.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади організації маркетингової діяльності в сучасних умовах, оцінюються маркетингові процеси в різних сферах бізнесу, аналізуються особливості реалізації маркетингових політик. Запропоновано підходи щодо вдосконалення управління маркетингом та впровадження заходів для активізації системного підходу в маркетинговій діяльності.
Опис: Системний маркетинг. Сучасні аспекти : кол. монографія / А. О. Пінчук, Т. В. Забаштанська [та ін.]; за заг. ред. В. В. Жидок. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – 264 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12556
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: монографії
Рябова Т. А.: монографії
Рябов І. Б.: монографії
Пінчук А. О.: монографії
Пшенична Т. М.: монографії
Жидок В. В.: монографії
Карпенко Ю. М.: монографії
Забаштанська Т. В.: монографії
Дудко В. Б.: монографії
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
готовый.pdf3,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.