Короткий опис(реферат):
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади організації маркетингової діяльності в сучасних умовах, оцінюються маркетингові процеси в різних сферах бізнесу, аналізуються особливості реалізації маркетингових політик. Запропоновано підходи щодо вдосконалення управління маркетингом та впровадження заходів для активізації системного підходу в маркетинговій діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Системний маркетинг. Сучасні аспекти : кол. монографія /
А. О. Пінчук, Т. В. Забаштанська [та ін.]; за заг. ред. В. В. Жидок. –
Чернігів : ЧНТУ, 2016. – 264 с.