Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/12806
Назва: Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку
Автори: Жарій, Я. В.
Дубина, М. В.
Ключові слова: банківська сфера України
фінансові посередники
інтеграційний розвиток
комерційний банк
фінансовий супермаркет
синергетичний ефект
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Серія/номер: №4(12);
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. Досліджено сучасний стан функціонування вітчизняних фінансових посередників та варіанти їх участі у формуванні фінансових супермаркетів. Виявлено проблеми, що гальмують інтеграційні процеси в системі спеціалізованих фінансових посередників, та висвітлено теоретичні засади взаємодії учасників фінансового супермаркету. Розглянуто можливості отримання синергетичного ефекту від реалізації даної маркетингової концепції.
Опис: Жарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 256-264.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/12806
Розташовується у зібраннях:Жарій Я. В. : наукові статті
№ 4(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
256-264.pdfстаття292,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.