Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формуванняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2012Специфічні риси сучасного маркетингу в УкраїніКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2013Оцінювання вартості світових та українських брендівКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2016Переддипломна практика. Методичні вказівки з організації практики студентів спеціальності "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” та “Магістр” денної форми навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2015Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економікиКосач, І. А.; Савченко, В. Ф.; Вдовенко, С. М.; Микитенко, В. В.; Кузьменко, Л. М.; Ткаленко, Н. В.; Мовчан, О. П.; Желдак, Я. Л.; Ладонько, Л. С.; Демешок, О. О.; Лимар, В. В.; Кунденко, А. В.; Лаптій, Т. М.; Філіппова, Н. В.; Старченко, Г. В.; Калінько, І. В.; Дорош, М. С.; Ітченко, Д. М.; Михайловська, О. В.; Карпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.; Клименко, О. М.; Полякова, О. В.