Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКупенко, О. В.-
dc.date.accessioned2017-08-19T07:11:15Z-
dc.date.available2017-08-19T07:11:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14864-
dc.descriptionКупенко, О. В. Методологічні засади організації самостійної роботи майбутніх соціальних працівників як складова їх підготовки до проектної діяльності / О. В. Купенко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 83-93.en_US
dc.description.abstractРозглянуто роль самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів у підготовці їх до проектної діяльності соціального працівника. Вихідним для аналізу є перелік результатів навчання Національної рамки кваліфікації (зокрема результатів, пов’язаних з автономністю та відповідальністю). Для розкриття механізмів організації самостійної роботи застосовано кібернетичний та синергетичний підходи в їх взаємному доповненні. На підставі цих підходів визначено педагогічні методи організації самостійної роботи студентів, які у підсумку покликані забезпечити підготовку майбутніх соціальних працівників до проектної діяльності. Акцент зроблено на педагогічному методі проектів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (8)-
dc.subjectнаціональна рамка кваліфікаціїen_US
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectкібернетичний підхідen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічні методиen_US
dc.subjectпедагогічний метод проектівen_US
dc.subjectпідготовка соціальнихen_US
dc.subjectнациональная рамка квалификацииen_US
dc.subjectсамостоятельностьen_US
dc.subjectсамостоятельная работаen_US
dc.subjectкибернетический подходen_US
dc.subjectсинергетический подходen_US
dc.subjectпедагогический метод проектовen_US
dc.subjectподготовка социальных работниковen_US
dc.subjectпроектная деятельностьen_US
dc.subjectпедагогические методыen_US
dc.subjectNational Qualifications Frameworken_US
dc.subjectindependenceen_US
dc.subjectself-studyen_US
dc.subjectthe cybernetic approachen_US
dc.subjectsynergetic approachen_US
dc.subjectproject worken_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectteaching method of projectsen_US
dc.subjecttraining of social workersen_US
dc.titleМетодологічні засади організації самостійної роботи майбутніх соціальних працівників як складова їх підготовки до проектної діяльностіen_US
dc.title.alternativeМетодологические основы организации самостоятельной работы будущих социальных работников как составляющая их подготовки к проектной деятельностиen_US
dc.title.alternativeМethodological bases of the organization of independent study of future social workers as part of their preparations for the project activitiesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Рассмотрена роль самостоятельной работы студентов высших учебных заведений в подготовке их к проектной деятельности социального работника. Исходным для анализа является перечень результатов обучения Национальной рамки квалификации (в том числе результатов, связанных с автономностью и ответственностью). Для раскрытия механизмов организации самостоятельной работы применены кибернетический и синергетический подходы в их взаимном дополнении. На основании этих подходов определены педагогические методы организации самостоятельной работы студентов, которые призваны обеспечить подготовку будущих социальных работников к проектной деятельности. Акцент сделан на педагогическом методе проектов.en_US
dc.description.abstractalt2The paper concerns the methodological approaches of the organization of independent work of students of higher education institutions in preparing them to make project activities as social workers. The basis for the establishment of such a connection is the analysis of the list of studying results in National Qualifications Framework in part the "Independence and Responsibility". We believe that there is some controversy regarding the independent work: on the one hand, students must consciously set goals and plan their studying, on the other hand, the logics of professional training requires goal setting and significant management role of the teacher. To solve this contradiction the cybernetic and synergetic approaches to the analysis of the learning process in higher education establishment are applied in their mutual complement in the article. From the standpoint of cybernetic approach more emphasis is put on how the feedback laws manifest themselves in the educational system, on the required amount of diversity, the emergence and complementarity. These laws to a greater extent are applied to the learning process under the teacher`s guidance. According to synergistic approach a presence of a self-organization process in the educational system is acknowledged. As the order of the parameters the following ones are proposed: 1) the activities in which students already possess some experience; 2) the students` control over their own activities; 3) communication, whichcomplements the results of individual work. Methods of reflection, role play, small group work, project method as an independent students` study, as well as the introductory practice are proposed while implementing these order parameters. It is maintained that the synergy attracts attention not only to the individual but also to a particular community of people. We are talking about academic student groups and subgroups, as well as the partnership of teachers, students and potential customers of personnel in joint projects. The corresponding experimental test was carried out in the Sumy State University for the students majoring in Sociology. The positive results in preparation of students for the project activities of social workers are achieved.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83-93.pdfстаття279,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.