Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14868
Назва: | Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення |
Інші назви: | Проблемы творчески-духовного самоутверждения личности в эпоху информационно-высокотехнологического прогресса и их решения Рroblems creatively-a spiritual self identity in the era of information and high-tech progress and solutions |
Автори: | Поліщук, Н. В. |
Ключові слова: | інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес творчо-духовна особистість наука філософія освіти духовне самоствердження творча самореалізація духовне життя суспільства соціально-ціннісна діяльність информационно-высокотехнологический научно-технический прогресс творчески-духовная личность философия образования духовное самоутверждение творческая самореализация духовная жизнь общества социально-ценностная деятельность information and high-tech scientific-technical progress creative spiritual personality science creative self-realization spiritual life of society socially-valuable activities philosophy education spiritual self-assertion |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Серія/номер: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (8) |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано філософсько-освітню та соціально-психологічну сутність становлення феномену творчо-духовної особистості в умовах здійснення інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу і накреслені шляхи та перспективи успішної реалізації процесу цього становлення. Обґрунтовано, що інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес – це важливий етап розвитку цивілізації, який максимально технізує і технологізує життєдіяльність суспільства, і тому філософсько-освітня думка констатує дегуманістичний характер цього явища, яке підпорядковує людину своїм законам і перетворює її в частину машинного виробництва, руйнує зв'язок людини з природою, як і саму природу та духовне єство людини, нівелює її духовну сутність. Тому філософія освіти, як і сама освіта, мають протидіяти і усувати ці негативні впливи інформаційно-високотехнологічного прогресу, бо не вирішення цього завдання тягне за собою втрату молодою людиною почуття стабільності, віри у власні творчі сили, дезорієнтацію у духовному житті суспільства. |
Опис: | Поліщук, Н. В. Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення / Н. В. Поліщук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 124-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/14868 |
Розташовується у зібраннях: | Ревко А. М.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №2 (8) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
124-134.pdf | стаття | 259,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.