Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14868
Назва: Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення
Інші назви: Проблемы творчески-духовного самоутверждения личности в эпоху информационно-высокотехнологического прогресса и их решения
Рroblems creatively-a spiritual self identity in the era of information and high-tech progress and solutions
Автори: Поліщук, Н. В.
Ключові слова: інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес
творчо-духовна особистість
наука
філософія освіти
духовне самоствердження
творча самореалізація
духовне життя суспільства
соціально-ціннісна діяльність
информационно-высокотехнологический научно-технический прогресс
творчески-духовная личность
философия образования
духовное самоутверждение
творческая самореализация
духовная жизнь общества
социально-ценностная деятельность
information and high-tech scientific-technical progress
creative
spiritual personality
science
creative self-realization
spiritual life of society
socially-valuable activities
philosophy education
spiritual self-assertion
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (8)
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано філософсько-освітню та соціально-психологічну сутність становлення феномену творчо-духовної особистості в умовах здійснення інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу і накреслені шляхи та перспективи успішної реалізації процесу цього становлення. Обґрунтовано, що інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес – це важливий етап розвитку цивілізації, який максимально технізує і технологізує життєдіяльність суспільства, і тому філософсько-освітня думка констатує дегуманістичний характер цього явища, яке підпорядковує людину своїм законам і перетворює її в частину машинного виробництва, руйнує зв'язок людини з природою, як і саму природу та духовне єство людини, нівелює її духовну сутність. Тому філософія освіти, як і сама освіта, мають протидіяти і усувати ці негативні впливи інформаційно-високотехнологічного прогресу, бо не вирішення цього завдання тягне за собою втрату молодою людиною почуття стабільності, віри у власні творчі сили, дезорієнтацію у духовному житті суспільства.
Опис: Поліщук, Н. В. Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення / Н. В. Поліщук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 124-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14868
Розташовується у зібраннях:Ревко А. М.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2016. — №2 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
124-134.pdfстаття259,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.