Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.date.accessioned2017-09-04T13:16:16Z-
dc.date.available2017-09-04T13:16:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/14907-
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Рішення про купівлю та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. У 2 ч.– Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35. - Ч. 2. – С. 14–24.en_US
dc.description.abstractВ умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. © Ю. М. Карпенко, 2015 15 Нові медіа суттєво змінили характер маркетингових комунікацій та їх вплив на споживчу поведінку. У статті визначено види нових медіа, що можуть бути використані в комплексі маркетингових комунікацій. До них віднесено: соціальні мережі, Інтернет-сервіси, блоги, відео на замовлення, мобільні додатки, спеціальне програмне забезпечення, а також нові електронні пристрої такі, як VR- шоломи та формат відео 360°. Узагальнено вплив нових медіа на споживачів в аспекті основних змінних, що формують рішення про купівлю, а саме індивідуальних відмінностей, впливу середовища та психологічних процесів. Визначено, що розвиток нових медіа змінює взаємодію підприємства та споживача. Охарактеризовані основні переваги нових медіа перед традиційними засобами маркетингових комунікацій.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиїв : КНЕУen_US
dc.relation.ispartofseries;Вип. 34-35. Ч. 2-
dc.subjectнові медіаen_US
dc.subjectрішення про купівлюen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectвплив на споживачівen_US
dc.titleРішення про купівлю та нові медіаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_NewMedia.pdf423,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.