Карпенко Ю. М.: наукові статті : [14] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Формування системи оцінки результатів маркетингових дослідженьСуворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В.
2017Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управлінняКарпенко, Ю. М.; Суворова, С. Г.
2016Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринкуКарпенко, Ю. М.
2016Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiencyЗайцева, О. І.; Нечаєв, С. В.
2016Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринкуКарпенко, Ю. М.
2015Рішення про купівлю та нові медіаКарпенко, Ю. М.
2016Тенденції розвитку private label на українському ринкуКарпенко, Ю. М.
2010Окремі аспекти торгового маркетингуКарпенко, Ю. М.
2012Специфічні риси сучасного маркетингу в УкраїніКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2013Оцінювання вартості світових та українських брендівКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2007Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікаційКарпенко, Ю. М.
2011Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реаліїКарпенко, Ю. М.
2009Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої рекламиКарпенко, Ю. М.
2015Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формуванняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14