Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14908
Назва: Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку
Інші назви: Развитие средств стимулирования сбыта в условиях современного рынка
Development of the sales promotion under modern market conditions
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: засоби стимулювання збуту
BTL-заходи
методи стимулювання
управління стимулюванням збуту
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет
Серія/номер: ;№ 4 (8). Ч. 2.
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.
Опис: Карпенко, Ю. М. Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – № 4 (8). – Ч. 2. - С. 335-339.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14908
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтаття_розвток_стим_збуту.pdf846,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.