Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14917
Назва: Особливості використання власних товарних марок українськими підприємствами
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: власні торговельні марки
ринок
виробник
маркетинг
маркетингова стратегія
маркетолог
підприємства
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧІІБІП МНТУ імені академіка Ю. Бугая
Опис: Карпенко, Ю. М. Особливості використання власних товарних марок українськими підприємствами / Ю. М. Карпенко // Cучасні тенденції інформаційно-технологічної, економічної і соціально-правової взаємодії в бізнесі : зб. матеріалів ХІІІ Між нар. наук.-практ. конф. ЧІІБІП МНТУ імені академіка Ю. Бугая. (м. Чернігів, 20 квітня 2017 року). – Чернігів, 2017. – С. 68-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14917
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Особливості використання ВТМ.pdf364,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.