Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/14918
Назва: Маркетингові комунікації та нові медіа
Автори: Карпенко, Ю. М.
Ключові слова: медіа
маркетинг
маркетингові комунікації
ринок
попит
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет
Серія/номер: ;Ч. 1
Опис: Карпенко, Ю. М. Маркетингові комунікації та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Ukraine-EU. Modern Technology, Business and Law : collection of international scientific papers: in 2 parts. Part 1. Modern Priorities of Economics. Engineering and Technologyes. (Slovak Republic-Poland, April 19-23, 2016). - Chernihiv : CNUT, 2016. - рр. 147-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/14918
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Kosice_Нові медіа.pdf374,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.