Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15120
Назва: Макроекономічні фактори ринкового ціноутворення в умовах досконалої конкуренції
Інші назви: Macroeconomic factors of market pricing under perfect competition
Макроэкономические факторы рыночного ценообразования в условиях совершенной конкуренции
Автори: Мартиненко, В. В.
Ключові слова: ціна
обсяг
фактор
кон’юнктура
ринок
продовольчі товари
досконала конкуренція
price
capacity
factor
market conditions
market
food products
perfect competition
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;№ 2 (10), Ч. 1.
Короткий огляд (реферат): Автором класифіковано та систематизовано основні макроекономічні фактори ціноутворення, вплив яких є суттєвим на ринку макаронних виробів в умовах досконалої конкуренції. Побудовано модель залежності щомісячних обсягів реалізації (функцію попиту) макаронних виробів в Україні. Проведено формалізацію та статистичний аналіз впливу макроекономічних факторів на середньомісячну ціну та обсяг попиту з метою прогнозування кон'юнктури ринку макаронних виробів в Україні. Отримані результати дослідження можуть бути використані для аналізу інших типових ринків продовольчих товарів в умовах досконалої конкуренції.
Опис: Мартиненко, В. В. Макроекономічні фактори ринкового ціноутворення в умовах досконалої конкуренції / В. В. Мартиненко // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2 (10). Ч. 1. - С. 105-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15120
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-112 .pdf412,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.