Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, О. І.-
dc.contributor.authorНечаєв, С. В.-
dc.date.accessioned2017-10-11T12:31:59Z-
dc.date.available2017-10-11T12:31:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15121-
dc.descriptionZaitseva, О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 329-334.en_US
dc.description.abstractThe research in the article is about the evolution of branding by type of economy and use of interdisciplinary methodology, active management technologies of marketing and consumer behavior are defined, and the trends they use in the context of business performance are suggested.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2-
dc.subjectмarketing technologiesen_US
dc.subjectinterdisciplinary methodologyen_US
dc.subjectintangible assetsen_US
dc.subjectthe efficiency of businessen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectміждисциплінарна методологіяen_US
dc.subjectнематеріальні активиen_US
dc.subjectрезультативність бізнесуen_US
dc.subjectмаркетинговые технологииen_US
dc.subjectмеждисциплинарная методологияen_US
dc.subjectнематериальные активыen_US
dc.subjectрезультативность бизнесаen_US
dc.titleUse of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiencyen_US
dc.title.alternativeВикористання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесуen_US
dc.title.alternativeИспользование маркетинговых технологий как нематериальных активов в контексте обеспечения результативности бизнесаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статті досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.en_US
dc.description.abstractalt2В статье исследована эволюция брендинга по типам экономики с использованием междисциплинарной методологии, определены активные маркетинговые технологии управления потребительским поведением и предложены направления их применения в контексте обеспечения результативности бизнеса.en_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №4 (8) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
329-334.pdfстаття312,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.