Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.date.accessioned2017-10-11T12:38:31Z-
dc.date.available2017-10-11T12:38:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15123-
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – 2016. – № 4 (8). Ч. 2. – С. 335-339.en_US
dc.description.abstractВизначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 2-
dc.subjectзасоби стимулювання збутуen_US
dc.subjectBTL-заходиen_US
dc.subjectметоди стимулюванняen_US
dc.subjectуправління стимулюванням збутуen_US
dc.subjectсредства стимулирования сбытаen_US
dc.subjectBTL-мероприятияen_US
dc.subjectметоды стимулированияen_US
dc.subjectуправление стимулированием сбытаen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectBTL-toolsen_US
dc.subjectincentivesen_US
dc.subjectmanagement of sales promotionen_US
dc.titleРозвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринкуen_US
dc.title.alternativeРазвитие средств стимулирования сбыта в условиях современного рынкаen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the sales promotion under modern market conditionsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Определены особенности применения различных средств стимулирования сбыта на украинском рынке, обобщены существующие тенденции развития и сформированы последовательные этапы для улучшения процесса управления стимулированием сбыта.en_US
dc.description.abstractalt2In the article the features of application various tools to sales promotions on the Ukrainian market, summarizes current trends and were suggested sequential steps for enhancement of sales promotions process.en_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2016. — №4 (8) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
335-339.pdfстаття313,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
335-339_pereklad_statti.pdfстаття309,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.