Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15140
Назва: Market research of inbound tourists in Сhernigov as a factor of increasing tourist attractiveness
Інші назви: Дослідження ринку в’їзних туристів міста Чернігова як чинник підвищення туристичної привабливості
Исследование рынка въездных туристов города Чернигова как фактор повышения туристической привлекательности
Автори: Романова, А. А.
Жидок, В. В.
Забаштанська, Т. В.
Ключові слова: tourism
tourist sphere
tourist activities
market research
analysis of the tourism market
tourist attractiveness
туризм
туристична сфера
туристична діяльність
маркетингове дослідження
аналіз туристичного ринку
туристична привабливість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;№ 2 (10), Ч. 1.
Короткий огляд (реферат): Through market research entry of tourists of Chernihiv there were identified such problems of development as poor infrastructure; the substance of a clear concept of tourism; deficit financing; lack of coordination of actions between the government, businesses and the public. The development prospects for increasing the tourist attractiveness of Chernihiv on the basis of accounting weaknesses, leveling threats of tourism in the city, efficient use of available resources and potential are proposed.
Опис: Romanova, А. А. Market research of inbound tourists in chernigov as a factor of increasing tourist attractiveness / A. A. Romanova, V. V. Zhydok, T. V. Zabashtanska // Науковий вісник Полісся. – 2017. - № 2 (10). Ч. 1. – С. 216-228.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15140
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: наукові статті
Жидок В. В.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. — 2017. — №2 (10) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216-228.pdf637,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.