Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15161
Назва: The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerism
Інші назви: Методологічні засади визначення рівня виконання функцій консюмеризму
Автори: Гришова, І. Ю.
Негоденко, В. С.
Шестаковська, Т. Л.
Ключові слова: consumerism
socially oriented economy
the functions of consumerism
consumer protection
multiattributive model
консюмеризм
соціально орієнтована економіка
функції консюмеризму
захист прав споживачів
мультиатрибутна модель
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 3 (11). Ч. 1
Короткий огляд (реферат): The article deals with the peculiarities of performing the functions of consumerism. The research and systematic methodological approach are made in order to determine the level of consumer protection for a specific product or service. The use of the models of multiattributive products to the evaluation process of consumer protection is suggested, which doesn`t provide an assessment of attributes, but as far the consumer is protected using it. The problems and further directions of activation of the Institute of consumerism in the context of the performance of its functions are motivated.
Опис: Gryshova, І. Ju. The methodological principles of determining the level of performance of the functions of consumerism / І. Ju. Gryshova, V. S. Negodenko, T. L. Shestakovska // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 1. – С. 62-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15161
Розташовується у зібраннях:Шестаковська Тетяна Леонідівна
Науковий вісник Полісся. — 2017. — №3 (11) Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-67.pdfстаття575,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.