Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15500
Назва: Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості
Інші назви: Брендинг в управлении развитием предприятий винодельческой промышленности
Branding in managing the development of the wine industry enterprises
Автори: Пазюк, В. Л.
Ключові слова: бренд
брендинг
брендингові технології
виноробні підприємства
виноробна продукція
розвиток
конкурентоспроможність бренда
економічна ефективність
брендинговые технологии
винодельческие предприятия
винодельческая продукция
развитие
конкурентоспособность бренда
экономическая эффективность
brand
branding
branding technology
wine industry enterprises
wine production
development and competitiveness of the brand
economic efficiency
Дата публікації: 2016
Видавництво: Чернігів
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена розробленню теоретичних, науково-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо застосування брендингу в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості, використання брендингових технологій просування продукції українських виробників на вітчизняний та зарубіжний ринки. Уточнено понятійний апарат за дослідженою темою, розкрито економічну сутність та запропоновані авторські визначення змісту понять «бренд», «функціональна сутність бренда», «ринкова цінність бренда», визначена система принципів брендингових технологій, які позиціонуються на етапах формування і використання нового бренда виноробної продукції. Розроблено: методичні підходи для створення механізмів формування та державної підтримки просування нових брендів виноробної продукції, теоретичні положення щодо визначення варіантів маркетингової стратегії брендингових технологій, методичний підхід до оцінювання конкурентоспроможності нового бренда виноробної продукції та визначення його економічної ефективності.
Опис: Пазюк, В. Л. Брендинг в управлінні розвитком підприємств виноробної промисловості : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Пазюк. - Чернігів, 2016. - 268 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15500
Розташовується у зібраннях:08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diser_pazyuk.pdfдисертація3,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.