Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, В. П.-
dc.contributor.authorСадчикова, І. В.-
dc.contributor.authorШтирхун, Х. І.-
dc.date.accessioned2018-01-11T12:47:39Z-
dc.date.available2018-01-11T12:47:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15561-
dc.descriptionМаркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчання / укл. : В. П. Ільчук, І. В. Садчикова, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2017. – 53 с.en_US
dc.description.abstractМетою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економісті сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг : метод. вказівки до практ. робіт для студентів напрямів підготовки 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» всіх форм навчанняen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
Ільчук Валерій Петрович
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг.pdf695,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.