Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15771
Назва: Marketing analysis of the market conditions of higher education in Ukraine
Інші назви: Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку вищої освіти України
Автори: Чирва, О. Г.
Білошкурський, М. В.
Пачева, Н. О.
Ключові слова: market conditions
higher education
higher educational institution
demand
market
factor
кон’юнктура
вища освіта
вищий навчальний заклад
попит
ринок
фактор
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): Factor analysis of the market conditions of higher education in Ukraine has been conducted. It is proved that the key factors that influence the demand for higher education are demographic and social ones, as well as price factor and population welfare. The economic and mathematical model was constructed and the coefficients of demand elasticity for higher education services were obtained by the indicated factors.
Опис: Chyrva, O. H. Marketing analysis of the market conditions of higher education in Ukraine / O. H. Chyrva, M. V. Biloshkurskyi, N. O. Pacheva // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 4 (12). Ч. 2. - С. 112-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15771
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. — 2017. — №4 (12) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-116.pdfстаття495,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.