Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15807
Назва: | Анімаційне моделювання рейкових та черв’ячно-рейкових передач для створення прямолінійного поступального руху |
Інші назви: | Animation modeling of river and wrench-recharge transmissions for establishing a primary linear motion Анимационное моделирование реечных и червячно-реечных передач для создания прямолинейного поступательного движения |
Автори: | Пасов, Г. В. Слєднікова, О. С. Кологойда, А. В. |
Ключові слова: | анімація моделювання рейковий механізм черв’ячно-рейковий механізм прямолінійний поступальний рух animation modeling rack mechanism worm-rack mechanism rectilinear translational motion анимация моделирование реечный механизм червячно-реечный механизм прямолинейное поступательное движение |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Чернігів: ЧНТУ |
Серія/номер: | Технічні науки та технології; № 4 (10) |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження. Сучасна освіта має бути яскравою, чіткою, швидкою і дешевою. Використання анімаційного моделювання і дозволяє досягти цього. Постановка проблеми. Освіта є основою будь-якого суспільства. В наш час у процесі вивчення різноманітних дисциплін використовується багато джерел різноманітної інформації: підручники, посібники, журнали, збірники, Інтернет. У сучасних умовах широкі можливості відкриває використання електронно-обчислювальних машин (ЕОМ) в навчальному процесі, особливо персональних комп’ютерів (ПК) і високоінтелектуальних програмних продуктів. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Традиційно при засвоєнні будь-якої навчальної дисципліни студент повинен вивчати її на лекціях, лабораторних та практичних заняттях. Але при цьому як методичний наочний матеріал використовуються, здебільшого, ілюстрації зовнішнього вигляду, будови та конструкції різноманітних механізмів у вигляді двовимірних статичних схем елементів. Саме використання ЕОМ та відповідних програмних продуктів і дозволяє вдосконалити навчальний процес (та освіту загалом), надаючи йому інтенсивності та інтерактивного змісту. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Необхідно для вдосконалення навчання студентів запропонувати анімаційну модель для створення прямолінійного поступального руху за допомогою рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів. Постановка завдання. Метою даної роботи є пропозиція анімаційного моделювання прямолінійного поступального руху за допомогою рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів. Виклад основного матеріалу. В Чернігівському національному технологічному університеті (ЧНТУ) на кафедрі «Автомобільний транспорт та галузеве машинобудування» для вивчення навчальних дисциплін «Підйомно-транспортне обладнання і роботи», «Спеціалізований рухомий склад автотранспортних і вантажно-розвантажувальних машин», «Обладнання та транспорт механоскладальних цехів», «Промислові роботи», «Металообробне обладнання», розроблено навчальний продукт: «Анімація роботи рейкових та черв’ячно-рейкових механізмів для створення прямолінійного поступального руху». Анімація розроблена для лабораторій «Промислові роботи» з реальними роботами: МП-11, М10П, М20П, РМ-01 та «Металообробне обладнання». Висновки. Запропонований програмний продукт дозволяє зробити процес навчання більш яскравим, наочним та дешевшим. Запропонований програмний продукт має деяке обмеження, зокрема відсутня можливість інтерактивного керування цими механізмами. Бажано в наступних версіях цю проблему усунути. |
Опис: | Пасов, Г. В. Анімаційне моделювання рейкових та черв’ячно-рейкових передач для створення прямолінійного поступального руху / Г. В. Пасов, О. С. Слєднікова, А. В. Кологойда // Технічні науки та технології. – 2017. – № 4 (10). – C. 27-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15807 |
Розташовується у зібраннях: | Пасов Г. В.: наукові статті Кологойда А. В.: наукові статті Слєднікова О. С.: наукові статті №4 (10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
342.pdf | стаття | 4,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.