Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісіца, В. В.
dc.date.accessioned2018-03-02T09:54:13Z
dc.date.available2018-03-02T09:54:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15897
dc.descriptionЛісіца, В.В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / Лісіца, В.В. // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2017. – № 2 (10). – С. 100-110.en_US
dc.description.abstractРозглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (10)
dc.subjectторговельна мережаen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectoffline-торгівляen_US
dc.subjectonline-торгівляen_US
dc.subjectомніканальна торгівляen_US
dc.subjectторговая сетьen_US
dc.subjectрозничная торговляen_US
dc.subjectoffline-торговляen_US
dc.subjectonline-торговляen_US
dc.subjectомниканальная торговляen_US
dc.subjectretail networken_US
dc.subjectretail tradеen_US
dc.subjectoff-line tradеen_US
dc.subjecton-line tradеen_US
dc.subjectomnichannel tradеen_US
dc.titleОмніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейліen_US
dc.title.alternativeОмниканальные продажи: тенденции, проблемы и перспективы развития в украинском ритейлеen_US
dc.title.alternativeОmnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retailen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Рассмотрены основные тенденции, проблемы и перспективы развития омниканальной торговли в мировом и украинском ритейле. Исследованы понятия моно-, мульти- и омниканальной торговли, акцентировано внимание на их сравнительной характеристике. Определены факторы, влияющие на развитие омниканальной торговли в мировом ритейле. Охарактеризованы основные направления трансформации бизнес-процессов розничных компаний в условиях внедрения омниканальной торговли. Очерчены преимущества и риски внедрения омниканальной торговли в деятельность отечественных ритейлеров.en_US
dc.description.abstractalt2The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the activities of domestic retailers are outlined.en_US
Розташовується у зібраннях:№2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1499540332197-100-110.pdfстаття389,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.