Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15897
Назва: Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі
Інші назви: Омниканальные продажи: тенденции, проблемы и перспективы развития в украинском ритейле
Оmnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail
Автори: Лісіца, В. В.
Ключові слова: торговельна мережа
роздрібна торгівля
offline-торгівля
online-торгівля
омніканальна торгівля
торговая сеть
розничная торговля
offline-торговля
online-торговля
омниканальная торговля
retail network
retail tradе
off-line tradе
on-line tradе
omnichannel tradе
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (10)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів.
Опис: Лісіца, В.В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / Лісіца, В.В. // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2017. – № 2 (10). – С. 100-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/15897
Розташовується у зібраннях:№2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1499540332197-100-110.pdfстаття389,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.