Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуглак, Ю. В.-
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.-
dc.date.accessioned2018-03-22T12:33:55Z-
dc.date.available2018-03-22T12:33:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16009-
dc.descriptionБуглак, Ю. В. Планування маркетингової діяльності страхової компанії / Ю. В. Буглак, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2017: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 26-27 квітня 2017р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2017. – С.543-544en_US
dc.description.abstractНеобхідність використання маркетингу на страховому ринку викликана загостренням конкуренції та ускладненням збуту страхових продуктів. Одним з важливих етапів маркетингової діяльності є планування, встановлення та коригування ринкових цілей згідно з проведеною ринковою аналітикою (прогнозами змін у зовнішньому оточенні та оцінкою внутрішніх можливостей компанії). Процес планування передбачає побудову логічної послідовності окремих видів маркетингової діяльності, визначення цілей компанії і розробки планів для їхнього досягнення.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesматеріали конференції;-
dc.titleПланування маркетингової діяльності страхової компаніїen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfнаукова доповідь301,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.