Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.-
dc.date.accessioned2018-03-22T12:39:57Z-
dc.date.available2018-03-22T12:39:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16012-
dc.descriptionПшенична, Т. М. Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології / Т. М. Пшенична // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). – К. : Державний університет телекомунікацій, 2017. – С. 323-324en_US
dc.description.abstractНейромаркетинг – це потужний елемент, який являє собою комплекс нейроприйомів, нейрометодів та нейротехнологій, за допомогою якого на підсвідомому рівні встановлюється сильний зв'язок між підприємством та споживчою аудиторією з метою активізації продажу товарів та послуг. Тому для покращення ефективності збуту виробникам варто дотримуватись основних правил та намагатись розробляти власні методи впливу на підсвідомість споживачів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиїв : Державний університет телекомунікаційen_US
dc.relation.ispartofseriesматеріали конференції;-
dc.titleНейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психологіїen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfнаукова доповідь221,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.