Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16029
Назва: Особливості організації маркетингу в наукоємних галузях
Автори: Москаленко, В. А.
Ключові слова: інновація
інноваційна розробка
новий товар
конкуренція
маркетинг
ринок
Дата публікації: 2017
Видавництво: Мукачево : Мукачівський державний університет
Серія/номер: ;№ 13
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок.
Опис: Москаленко, В. А. Особливості організації маркетингу в наукомістких галузях : [Електронний ресурс] / В. А. Москаленко // Економіка та суспільство. – 2017. - № 13. – С. 615-619.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16029
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості організації маркети%.pdf409,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.