Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16101
Назва: Споживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспект
Інші назви: Сonsumer behavior of industrial enterprises: theoretical aspects
Автори: Рябова, Т. А.
Ключові слова: поведінка
промислові споживачі
споживчій ринок
процес закупівлі
ефективна взаємодія
behavior
industrial consumers
consumer market
purchasing process
effective interaction
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Ефективна економіка;№ 3
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими підприємствами щодо закупівлі. Ринки підприємств багато в чому відмінні від споживчих ринків, а саме: на ньому менше покупців, ці покупці значно крупніші, а також сконцентровані географічно; попит на товари виробничого призначення визначається попитом на споживчі товари й він нееластичний та різко змінюється; закупки здійснюють професіонали та їхні рішення змінюються залежно від ринкової ситуації. Розуміння споживчої поведінки на промисловому ринку є базою для розробки ефективної маркетингової стратегії. Проте, зважаючи на комплексність процесу, а також його розвиток у часі та численні чинники впливу, це є досить важким завданням. Цим пояснюється значна кількість моделей споживчої поведінки на промисловому ринку.
Опис: Рябова, Т. А. Споживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспект / Т. А. Рябова // Ефективна економіка. - 2018. - № 3.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16101
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.