Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, В. П.-
dc.contributor.authorШтирхун, Х. І.-
dc.date.accessioned2018-04-06T09:19:01Z-
dc.date.available2018-04-06T09:19:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16115-
dc.descriptionМаркетинг : метод. вказівки до виконання контр. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 16 с.en_US
dc.description.abstractМетою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчанняen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
Ільчук Валерій Петрович
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdf320,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.