Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16270
Назва: Competitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growth
Інші назви: Конкурентні стратегії в галузі роздрібної торгівлі: розробка та реалізація в умовах повільного економічного зростання
Автори: Сай, Д. В.
Севрук, І. М.
Туніцька, Ю. М.
Ключові слова: competitive strategies
strategic marketing planning
cost leadership
differentiation
retail
конкурентні стратегії
стратегічне маркетингове планування
лідерство за витратами
диференціація
роздрібна торгівля
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): In the conditions of modest economic growth low price remains the most important competitive advantage factor in FMCG retail market. Larger market shares and the continuing growth of leading companies by expanding are indicators of the competitive strength of companies following cost leadership strategy. Market re-partition and increasing intensity of competition between existing firms are observed.
Опис: Sai, D. V. Competitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growth / D. V. Sai, I. М. Sevruk, J. М. Tunitska // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 183-190.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16270
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183-190.pdfстаття374,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.