Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриса, А. В.-
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.-
dc.date.accessioned2018-06-12T11:29:01Z-
dc.date.available2018-06-12T11:29:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16692-
dc.descriptionКриса, А. В. Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачів / А. В. Криса, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2018: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 11-12 квітня 2018 р.) : у 2 ч. Ч. 1. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – С. 350-352.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesматеріали конференції;-
dc.titleНейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачівen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 2018
Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdfнаукова доповідь296,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.