Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16824
Назва: Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст].
Автори: Карпенко, Ю. М.
Бабаченко, Л. В.
Жидок, В. В.
Дудко, В. Б.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним планом. Зміст і структура програми комплексного іспиту з фаху формуються відповідно до вимог, передбачених кваліфікаційною характеристикою бакалавра та навчальними планами спеціальності "Маркетинг".
Опис: Маркетинг : метод. вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст] / уклад.: Ю. М. Карпенко, Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, В. Б. Дудко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 23 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16824
Розташовується у зібраннях:Дудко В. Б.: навчально-методичні видання
Жидок В. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг. .pdf394,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.