Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.contributor.authorЖидок, В. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанський, М. М.-
dc.date.accessioned2018-09-25T09:51:53Z-
dc.date.available2018-09-25T09:51:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16951-
dc.descriptionBabachenko, L. V. Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 64-70.en_US
dc.description.abstractThe influence of marketing distribution systems on the competitiveness of an individual enterprise is being investigated; the need for their effective formation and functioning is being substantiated. The implementation of relationships marketing concept has been proposed, which will help to establish a long-term cooperation of all subjects of the distribution system and will be the basis for the formation of production and distribution systems in market conditions.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2-
dc.subjectmarketing distribution policyen_US
dc.subjectrelationships marketingen_US
dc.subjectorganization of commodity circulationen_US
dc.subjectgoods distribution systemen_US
dc.subjectgoods distribution channelsen_US
dc.subjectмаркетингова політика розподілуen_US
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинen_US
dc.subjectорганізація товарорухуen_US
dc.subjectсистема розподілу товарівen_US
dc.subjectканали розподілу товарівen_US
dc.titleModern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systemsen_US
dc.title.alternativeСучасні аспекти організації систем розподілу товарів підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Досліджується вплив маркетингових систем розподілу товарів на конкурентоспроможність окремого підприємства, обґрунтовується потреба їх формування та ефективного функціонування. Запропоновано впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що сприятиме встановленню тривалої співпраці між усіма суб’єктами системи розподілу, стане основою формування виробничо-збутових систем в умовах ринку.en_US
Розташовується у зібраннях:Забаштанський М. М.: наукові статті
Жидок В. В.: наукові статті
Бабаченко Л. В.: наукові статті
Науковий вісник Полісся. – 2018. – №2 (14) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-70.pdfстаття387,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.